Zwroty i reklamacje

PRODUKTY FIZYCZNE

SKŁADANIE REKLAMACJI

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Formularz zwrotu/reklamacji
    Stwórz dokument zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki.
    Dokument powinien zawierać następujące dane:
    – imię i nazwisko
    – adres e-mail lub adres do korespondencji
    – nr telefonu
    – wskazanie numeru zamówienia, nazwy produktu i przyczyna reklamacji
    – data zakupu

 

  1. Odesłanie produktu
    Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury, jeśli taką wystawiono.

 

  1. Wysyłka
    Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Planeta Venus Anna Turzańska
ul. Górska 17B, m. 32
00-740 Warszawa

 

ZWROT TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony produkt fizyczny na planetavenus.pl, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na mój adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

 

Planeta Venus Anna Turzańska
ul. Górska 17B, m. 32
00-740 Warszawa

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz fakturę, jeśli została wystawiona.

Zwracany produkt nie może nosić śladów użycia ani zniszczeń.

PRODUKTY CYFROWE

  1. Produkty cyfrowe (e-booki, audiobooki) z uwagi na specyficzny charakter tego rodzaju towarów nie mogą zostać zwrócone.

2. Wszelkie reklamacje związane z produktami cyfrowymi, Kupujący może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: kontakt@planetavenus.pl. W reklamacji Kupujący powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, numer zamówienia, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z produktem cyfrowym. Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.

INSTAGRAM